Hi , Assalamualaikum
Hello Hellong blogger , Okay so today nak share sikit tentang what happen last night , I think I already do the best confession. Dah lama pendam kan so memang tebal lah isi-isi penting nak diluahkan.
I confess pun sebab i nak you tahu how far is my love for you , i just put the isi-isi since you already give me the chance nak bagitahu evrything , then yes I did. All i can say is , i tak salahkan you pun dalam problems ni just in case i je yang ter-over sangat kot suka kan you .
Then benda paling i curious dari dulu has been officially clarify by the person , no wonder lah you buat everything untuk dia . I stalked instagram dia pun you bought a lot of expensive things untuk dia perghhh
i thought you main-main thats kinda weird for me. Hemaigawddd , I wonder kalau-kalau all stuff semua benda you beli untuk dia kan. okay back to the topic , fuckk then you pun sanggup pergi sana sebab nak jumpa dia . Gosh trusted !
Okay back to me , then i already confess everything i cakap i suka you ? Then so far i tengok , u never feel the same way as me .Perghhhhh lagi lah masin hati i kena . Hmmmm , tak syok lah game ni , Even i dah mengaku i sayang you , i cinta kat you . I think the situation still the same .nothing has changed so far. Nak give hope last last i sendiri yang sakit hati . Nanti you cakap you give people happy yes i know , everyone did that . cuma less do lah i think. BUT YOU SAYANG I MACAM YOU SAYANG VERR TAK ?
impossible to you kot to do that , and you tell me you will never ready for verr who knows kat belakang i you happy to haave eiii lemah jiwa dan raga aku . Cakap susah tak cakap lagi lah susah . What do you think bila verr dapat tahu what we did in malaysia ? You tak rasa ke dia kecik hati ? Okay same case lah dengan i kan ? The one yang sayang you , but tak tau lah you syang i macam i sayang cinta kat you . Nevrmind lah , the first one is always the best choice . Second choice malas lah nak cakap !!!
I thought you accepted my weakness but you dont. Then you put my weakness as the title of relationship .
Because I was too annoying , Girly type , and what ever you rasa tak ngam maacam si verr you tu ada . Even me girly type doesn't mean i betul2 girly type . Thanks for evrythingg, Malas dah update .
Bye bye!!!
Tiada ulasan:
Catat Ulasan